Subject: hinnapakkumised tõlketööks
From: Jüri Olde
To: "MKM info"
Date: Mon, 3 Jun 2024 07:10:34 +0300

Hommikust!

Palun lisatud Ohutusjuurdluse Keskuse raudteeõnnetuste uurimise 2023
aastaaruande tõlketööde teostamiseks hinnapakkumised registreerida Deltas
Hangete korraldamise all sarjas riigihangete dokumendid (pakkumised,
protokollid, kirjavahetus) ja ilmselt saata mulle vist ka teadmiseks.

Üks hinnapakkumine on justkui kahekordselt, sest originaalne minu
tagasiside tema valmimise kohta läks nupu „vasta“ kaudu, seal
hinnapakkumist ennast uuesti tagasi ei süsteem ei saatnud. Dubleerisin
selle koos tegeliku hinnapakkumisega, mis jäi paraku välja saatmata.

Eelmisel aastal on need analoogsed dokumendid abilise poolt registreeritud
1.12-15/23 – 0066/3304 ja 1.12-15/23-0066/3305 kuupäevaga 19.06.2023.

Kuivõrd tõlkijad soovisid saada minu aastaaruannet Wordis, kui mina olin
saatnud pdf-is, siis on vastused hinnapakkumisele veidi erineva
pealkirjaga.

Loodan abile ja tervitades

Jüri

Subject: RE: Ohutusjuurdluse Keskuse aastaaruande tõlkimine
From: Jüri Olde
To: Ene Tšetõrkina <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 06:35:32 +0300

Austatud pr Tšetõrkina

Tänan Teid hinnapakkumises osalemast. Teie pakkumine osutus soodsamaks
kolleegi pakkumisest, seetõttu palun Teid 2023. aasta aruanne tõlkida
inglise keelde. Tõlketöö peaks valmis olema augustikuu viimase nädala
jooksul.

Tervitades

Jüri Olde

Ohutusjuurdluse Keskusest

From: Ene Tšetõrkina <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 10:37 AM
To: Jüri Olde <[email-masked]>
Subject: RE: Ohutusjuurdluse Keskuse aastaaruande tõlkimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Manuses Tõlkegrupp OÜ pakkumine.

Tervitades

Ene Tšetõrkina

Tõlkegrupp OÜ

From: Jüri Olde [mailto:[email-masked]]
Sent: Wednesday, May 29, 2024 8:52 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Irina Petrova
Subject: Ohutusjuurdluse Keskuse aastaaruande tõlkimine

Austatud prouad!

Ohutusjuurdluse Keskuses on valminud 2023. aasta raudteeõnnetuste uurimise
aastaaruanne. Vaja on tõlkida see inglise keelde. Palun Teil lähiajal
esitada oma hinnapakkumine, et võrdlusena sobivam välja valida. Töö on
tutvumiseks lisatud.

Lugupidamisega

Jüri Olde

Raudteeõnnetuste vanemuurija

Ohutusjuurdluse Keskus

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Subject: RE: Aastaaruanne wordis
From: Jüri Olde
To: "Irina Petrova" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 06:32:09 +0300

Austatud pr Petrova

Tänan Teid hinnapakkumise eest. Seekord osutus soodsamaks kolleegi 
pakkumine, mistõttu Teie seekord valituks ei osutunud.

Tervitades

Jüri Olde

Ohutusjuurdluse Keskus

From: Irina Petrova <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 5:29 PM
To: Jüri Olde <[email-masked]>
Subject: Re: Aastaaruanne wordis

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täname selle päringu eest.

Meie hinnapakkumine selle teksti (37 lk.) tõlkimiseks eesti keelest inglise 
keelde oleks  999.00 + 22 % KM.

Lugupidamisega

Irina Petrova

juhatuse liige

Tõlkide ja Tõlkijate Liidu OÜ

tel 5143358

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

On Wed, 29 May 2024 at 13:38, Jüri Olde <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tervitustega

Jüri

Subject: FW: Ohutusjuurdluse Keskuse aastaaruande tõlkimine
To: Ene Tšetõrkina <[email-masked]>

Austatud pr Tšetõrkina

Teie pakkumine oli kolleegi omast soodsam, mistõttu palun Teid tõlketöö
teostada. Töö peaks valmima augustikuu eelviimasel nädalal.

Tervitustega

Jüri Olde
Ohutusjuurdluse Keskus

From: Ene Tšetõrkina <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 10:37 AM
To: Jüri Olde <[email-masked]>
Subject: RE: Ohutusjuurdluse Keskuse aastaaruande tõlkimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Manuses Tõlkegrupp OÜ pakkumine.

Tervitades
Ene Tšetõrkina

Tõlkegrupp OÜ

From: Jüri Olde [ <mailto:[email-masked]> mailto:[email-masked]]
Sent: Wednesday, May 29, 2024 8:52 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; Irina Petrova
Subject: Ohutusjuurdluse Keskuse aastaaruande tõlkimine

Austatud prouad!

Ohutusjuurdluse Keskuses on valminud 2023. aasta raudteeõnnetuste uurimise
aastaaruanne. Vaja on tõlkida see inglise keelde. Palun Teil lähiajal
esitada oma hinnapakkumine, et võrdlusena sobivam välja valida. Töö on
tutvumiseks lisatud.

Lugupidamisega

Jüri Olde
Raudteeõnnetuste vanemuurija
Ohutusjuurdluse Keskus
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium